- Kit de ràdio
- Grabadora i/o càmera de vídeo
- Reproductor MP3 i/o ordinador
- Altaveus
Espai: aula
Durada: 2h
Objectius:
- Familiaritzar els alumnes amb el vocabulari dels anuncis publicitaris.
- Aprendre a el·laborar una campanya publicitària presentant un producte.
- Adquirir destreses en la creació i interpretació de diverses formes de representació de la informació.
- Desenvolupar la creativitat dels alumnes.
- Desenvolupar capacitats associades al treball en grup, com la cooperació, organització, responsabilitat individual, presa de decisions, adquisició de rols i gestió del temps.
- Adquirir destreses per manipular eines de la tecnologia de la informació.
Desenvolupament de l'activitat:
El professor/a dividirà la classe en grups de 3 o 4 i a cada grup se li assignarà un objecte o producte diferent.
Cada grup haurà de crear el seu propi anunci publicitari referent a l'objecte o producte que se li ha assignat. Així doncs, primer hauran de fer una pluja d'idees sobre allò que volen recalcar del seu objecte, fer un eslògan i triar el paper que desenvoluparà cada membre del grup.
Un cop dissenyat l'anunci, es presentarà, davant la classe amb un Kit de ràdio, l'objecte mentre el/la mestre/a el grabarà.
Seguidament, un cop tots els grups hagin acabat d'emetre el seu anunci, tornaran a reproduir les seves intervencions i hauran d'omplir un full de coavaluació per avaluar els altres grups i un d'autoavaluació per avaluar el seu propi treball.
Per últim, se'ls recordarà que han de votar per escollir l'anunci que els ha agradat més.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada